poniedziałek, 14 lipca 2014

FIRST

Witam na moim blogu! Mam nadzieję,że spodobają Wam się moje notki i że aktywnie będziecie je śledzić.

KIM KARDASHIAN
Jak zdobyty? - poprzez wysłanie maila
Oryginał? - nie


ANGELINA JOLIE
Jak zdobyty? - poprzez wysłanie maila
Oryginał? - nie


CHARLIE SHEEN
Jak zdobyty? - poprzez wypełnienie formularza
Oryginał? - nie


SAMUEL L. JACKSON
Jak zdobyty? - poprzez wypełnienie formularza
Oryginał? - nie

ANNA GUZIK
Jak zdobyty? - wysłałam list z kopertą zwrotną
Oryginał? - tak


ALEKSANDRA SZWED
Jak zdobyty? - wysłałam list z kopertą zwrotną
Oryginał? - tak


Jeśli ktoś chce adres bądź ma jakieś inne pytania to proszę w komentarzach :)

OD RAZU INFORMUJĘ, ŻE NIE PAMIĘTAM ADRESU STRONY NA KTÓREJ WYPEŁNIAŁAM FORMULARZE DOTYCZĄCE AUTOGRAFÓW SAMUELA L. JACKSONA I CHARLIE SHEEN'A ;))



1 komentarz:

  1. Gratuluję :)
    Będę zaglądać:)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń